Saturday, April 14, 2012

Epok-epok?

Hye everyone.

Epok-epok. Yeahh, epok-epok. Tahu tak epok-epok tu ape?

Nah.

(Sumber gambar: mykitchensnippets.com)

Uuhhhh. Sedapnye inti die!

Dengan nama lainnya karipap, atau dengan nama kacukan nya currypuff. Macam-macam nye name. Kalau tak silap epok-epok ni orang johor je yang panggil. Kreatif tak orang johor ni bagi nama? Well see the leg lah.

 

Ah, tak kesah lah epok-epok ke, karipap ke, curipuff currypuff ke. Yang penting aku teringin nak makan mende alah ni! arghh. Mana mau carikk huh malam-malam macam nie. Dalam mimpi mungkin. Malam ni tido boleh sambil kunyah-kunyah sebabnye mimpi tengah makan karipap. Hahaa.


 


ZZZzz..

 
Eh eh, jangan ada mak cik jual karipap yang kat tepi tingkap sudah la ek. 'cuuu karipap cuu' sambil ketuk-ketuk tingkap. saya tak nak beli yang tu.ops! larii


Chaw.


4 comments:

  1. suka makin karipap sardin :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Same same!! suke karipap kari kentang. Yummie!

      Delete
    2. dua dua lah maii suka. :D

      Delete
    3. haha! jom2 kite buat makan puas2 kan :D

      Delete

Hye and thanks :)