Thursday, July 11, 2013

Start hidup baru dengan Herbalife!

Hai.

Hari ni officially aku menjadi salah seorang pengguna herbalife. 11hb July 2013 bersamaan dengan puasa kedua Ramadhan. Sebenarnya dah lama aku berminat nak try herbalife ni dari zaman belajar lagi tapi disebabkan herbalife ni agak tak affordable untuk aku yang masih belajar makanya aku simpan sahaja nawaitu itu. Dan sekarang aku dah bekerja, terus aku grab balik impian dan cecita nak makan herbalife tu. Hehe.

So, untuk permulaan ni aku beli Formula 1 perisa strawberi dengan Teamix lemon & hibiscus. Masa pagi tadi aku sahur dengan shake Formula 1 dua scoop dan Teamix 500ml. Yang bestnye aku rasa bertenaga je sepanjang kat office tadi. Best! Officemate lain semua dah longlai, aku steady lagi sampailah habes waktu kerja. Hihi. Tak sangka jugak kan effect dia sampai macam tu. 


Then, masa berbuka aku minum Shake Formula 1 dua scoop dengan Teamix 2 liter. Lepas dua jam baru aku makan sayur dengan ikan masak asam pedas. Aku tak makan nasi sebab aku tak nak kalori intake melebihi yang sepatutnya. Lagi pun aku tak risau kalau tak makan nasi sebab dalam Formula 1 tu sendiri dah ada banyak NUTRISI yang cukup untuk sel sel badan aku. 

Jadinya, aku tak sabar nak tunggu result kg's yang dah lost dengan herbalife ni sebab memang target aku nak lost kg dalam bulan Ramadhan. Sebenarnya, start habes belajar awal tahun 2013 sampai aku kerja sekarang bulan 7 berat aku naik 10kg dengan jayanya. Sekarang aku dah nekad aku nak buang balik semua lemak lemak degil tu masa untuk gemuk telah tamat. Aku nak kembali SIHAT dan BERTENAGA dengan bantuan HERBALIFE.


From today onwards,
Im a Herbalife consumer. Yeay!

Good Night!


Cant wait to see how Herbalife changes my life :)

Esok sahur Shake!


So aku dah boleh guna slogan "Have you had your shake today?" 

Hehehe :P Bubye! Esok kerja. 

1 comment:

Hye and thanks :)