Saturday, September 17, 2011

Etude House : Peel So Good (Enzym Peel)

Assalamualaikum

     Akhirnya, cleansing foam Etude House ada dalam genggaman ku. Berjaya di rembat masa pergi Berjaya Times Square dengan rakan-rakan. Sekarang, aku dah 3 hari guna cleansing foam EH ni. Memang best cleansing foam ni, lepas cuci rasa licin je muka. Rasa bersih. Rasa segar. Tak rugi membelinya. Harap-harap dapat beri kesan yang positf. 

Etude House di Berjaya Time Square

     Sebenarnya, aku nak beli cleansing foam yang Yogurt Peel. Tapi, salesgirl tu kate yang Yogurt Peel tu dah tak keluarkan lagi. So, aku pun beli yang lagi satu ni Peel So Good (Enzym Peel) name dia.  So far, okaylah yang baru ni. Memang lepas cuci muka tu rase segar je, rase licin. Harap-harap dia bagi hasil yang memuaskan. Boleh cakap, aku tak menyesal walaupun aku beli cleansing foam yang lain, dan walaupun harga dia mahal sikit dari Yogurt Peel tu. Seronok pakai yang ni!


Aku beli yang warna hijau




Terima Kasih Etude House




Terima Kasih jugak yang membaca :)

0 positive comments:

Post a Comment

Hye and thanks :)