Tuesday, August 9, 2011

Safee Sali dirisik lagi.

Assalamualaikum.

     Sekarang player Malaysia paling meletup tak lain tak bukan yang semua orang memang komfem dah tahu iaitu Safee Sali. Aku termasuk salah seorang peminat tegar beliau. Kat berita Astro Arena ada keluar berita yang Safee Sali di risik kelab bola sepak Jerman. Wah! nampaknye makin femes terfemes lah encik Safee ni. Tahniah untuk Safee Sali aku bangga dengan hangg, nampaknya bakat Encik Safee ni memang semakin membuka mata pihak luar negara.

 "Saya rasa tawaran ini selepas perlawanan menentang Singapore, mereka melihat prestasi saya dan saya pun terkejutlah dengan panggilan dari pasukan disana. Dan sekarang saya pun belum mendapat tawaran yang rasmi dari pasukan sane"- Safee Sali



Namun tawaran tu masih di peringkat awal dan beliau tidak boleh komen terlalu banyak kata Encik Safee Sali.-sumber berita Astro Arena


Selamat maju jaya Safee Sali !!

Malaysia Boleh!


Rakaman berita Astro Arena boleh tengok kat sini 


-
-
-

*psssttt, Safee Sali dah kahwin anak due sudah. Huk huk*



leteran by:









2 comments:

  1. rezeki dia..

    tanx ek .. folo u back ;)

    ReplyDelete
  2. [nazirah] : murah kan rezeki die..welcome ;)

    ReplyDelete

Hye and thanks :)