Sunday, August 7, 2011

Digi broadband terbaik!


Assalamualaikum.



Bagi aku, aku sangat berpuas hati dengan perkhidmatan yang digi bagi kat aku. Memang tak sia-sia bayar bil RM58 sebulan. Tapi dalam dua tiga bulan ni bil digi aku dah jadi RM48 saje sebulan,lagi muarh padahal masa beli dulu pakej RM58. Aku pun tak tau kenape tibe-tibe jadi RM48 pulak sekarang ni. Tapi bersyukurlah jimat RM10, boleh buat beli topup tak pun buat beli makan tengahari ye tak. Hehehe.

Sepanjang aku gunaa DIGI broadband ini jarang sekali lah aku menyumpah seranah dia. Kurang dosa. Siape-siape rase nak kurangkan dosa tu boleh lah beralih kepada Digi broadband ye*nonsense* . Kat Shah Alam memang coverage die okay jugak lah, setakat ni aku amat berpuas hati. Nak dibandingkan dengan broadband-broadband cap lain macam CEL*** dan Ma*** tu rasenya better lagi DIGI. Untuk area aku so far not bad, kawan-kawan yang guna Digi pun cakap macam tu. Dulu taukeh broadband yang pengaruh den suruh amek DIGI tu cerita kat aku DIGI ni dia tak share pencawang dengan company lain. Kalau Cel*** dan Ma*** diorang share pencawang. Sebab tu DIGI kalau ramai guna pun coverage dia tak kacau.Nasib baik dulu dia pengaruh den. Tapi before beli tu pun memang dah survey-survey nak amek Digi sebab tengok housemate guna laju semacam je. Ade jugak kawan-kawan yang pakai broadband lain selain Digi ni aku tengok pon slow macam kura-kura.

 
Macam ni lah rupe die. Tapi sekarang design lagi cantek.


Yang bestnya DIGI ni dia unlimited, maksudnya kita guna lah sebanyak kali mana pun dia tak de quota ade setengah broadband lain die kena tunggu kita bayar dulu baru dia upgrade quota then baru broadband kita tu laju. Tapi semenjak-menjak ni tak tau kenape Encik Digi dah semakin strict. Bila lambat bayar bil dalam dua tiga hari die bagi can lagi guna, tapi lepas 3 atau 4 hari dia block kita punya line, memang tak boleh nak connectlah jawab nya dengan dunia maya ni.Kejam sungguh!.hahaha. So, faham-faham lah amaran itu. Baru lah mula terhegeh-hegeh aku nak membayarnya. Bile dah bayar boleh lah guna semula macam biasa.

Untuk student-student yang duduk area shah alam macam aku memang aku highly recommend lah DIGI broadband ni. Kalau rasa tak best guna DIGI ni jangan marah aku marah lah DIGI. hehhehe :)

Marilah bersamaku.Kata orang buncit kuning di atas ni.


leteran by:

0 positive comments:

Post a Comment

Hye and thanks :)