Monday, June 15, 2009

sErOnoKK



Malam tadi aku dpt msg dr membe yang diowg kat result degree da kuar. Dan aku dgn kompemnye da bersedia dlm paleotak bhwa nye ah kompem aku x dpt. taun dpn bru dpt.Dan aku dgn sesaje g lah cek gak walaupun da tau aku mcm x dpt. Dan dgn sempoinye nye aku pun key in la no ic aku. Nak terjojol bijik mate aku bile aku tgk surat tawaran, dengan sukacitanya anda ditawarkan mengikuti program bla bla bla. Ya allah aku mcm x caye. Punye la selame ni aku duk frust pikir msti aku x dpt smbung tros sbb saingan yang bgitu sengit skali. Dan dengan kuasa allah aku dpt menyambung degree tanpa perlu menanam anggur selama 5 bulan. Gembiranya hati ini, apa yang aku takut slame ni da setel. Syukur sesangat. Moral the value of this story is tidak semestinya ape yang berlaku itu mengikut ape yang kita bygkan dan truskan berdoa kerana Allah itu maha Mendengar. Okeh ni saje bebeh tatatattatat. yeah uitm di Hatiku~


0 positive comments:

Post a Comment

Hye and thanks :)